En dag med klassen

Jag har precis kommit hem och slängt mig i sängen efter en fartfylld dag med mycket skratt. Efter skolan drog vi i klassen iväg för att köra paintball och de va min första gång å jag va så galet nervös. Men allt gick bra och jag hade svinkul :D Blev attackerad av mitt egna lag då bl.a. skitungen Pound sköt mig på masken vid ögonen så jag såg ingenting och åkte därför på en jävla massa träffar. Trodde dock att det var Andreas som sköt på mig så jag sköt en hel del på honom därefter xD. Och efter det blev jag bombad av Moa :@
Lite rörigt inlägg, men vi alla hade iaf skitkul vilket såklart är det viktigaste :)
Efter painten så åkte vi hem till våran lärare Johanna på en härlig grillkväll som avslutades med sång och spel.
Riktigt mysigt var det!
Nu ska jag sova lite tänkte jag, då de är skola tidigt imorgon bitti.  Vi höres! Hej svejs!
 

 

Kommentera här: