Uppdatering

Halli alla goa och glada! :) 
Jag har fruktasvärt tråkigt men orkar inte ta mig upp ur sängen och min bejb jobbar, men får försöka ta tag i mig själv och traska upp till simhallen så jag får lite kärlek av hjärtat mitt. 

Men här kommer en liten update om allt som händer i mitt liv:
Just nu är jag i Lysekil och kommer åka hem till Grimslöv nu på måndag. Då har jag ynka 2 veckor kvar av skolan!
När jag slutar kommer maopa och hjälper mig att packa och städa och vi kanske sover någon natt på hotell eller nått innan vi åker hem på lördagen. 
På söndagen ska jag ha ett litet "studentfirande" och några dagar senare åker jag till Lysekil för att fira Amanda på 21 års dagen :) 

Med testot har jag inte märkt så mycket mer tyvärr. Det är så tråkigt att allt går så långsamt :( Men det går iaf framåt, sakta men säkert. 

Nu ska jag nog kolla på ett avsnitt vänner innan jag börjar klä på mig och går ut. 
Puss på er! :*


Kommentera här: