Vad har hänt sen sist?

Nu har jag gått på testo i 1 år och 5 månader och massor av förändringar har skett. den största förändringen skedde under första året och det var rösten. Nu fortsätter jag få mer maskulina drag och skägg.
 
Jag har även gjort en gastric bypass 2/2-16 som har hjälpt mig att gå ner 19 kg hittills. Allt har gått superbra och jag mår toppen. 
 
Min största dröm i livet är att få operera bort brösten men jag får inte göra det förns jag har gått ner tillräckligt. Plastikkirurgen sa att jag behövde gå ner minst 25 kg för att få den och nu har jag endast 6 ynka kilon kvar. 
Sen är det dock väntetid på ca ett halvår, men jag har väntat på detta i flera år, så jag vet att jag klarar att vänta även fast det känns som jag ska explodera varje gång jag tänker på det. 
 
 

Kommentarer:

1 Fredrika Lidman:

skriven

Du blir bara snyggare och snyggare!

Kommentera här: